«Таємний покупець» – сервіс для наших партнерів

Ми раді повідомити, що можемо запропонувати Вам ще один інструмент контролю культури і якості продажів на Ваших торгових точках. Ми маємо успішний досвід оцінки рівня сервісу і стандартів обслуговування за методом «Таємний покупець».

Метод «Таємного покупця» передбачає непримітне дослідження Вашого бізнесу, а саме – приховане вивчення відповідності персоналу стандартам обслуговування, виконання вашими службовцями норм торгового і ділового етикету. Для цього наймається спеціально підготовлений агент-покупець, перед яким ставляться певні завдання. Вдаючи, що він збирається зробити покупку, цей таємний агент оцінює багато аспектів сервісу: від стану вітрини і робочого місця до того, наскільки продавець охайний і привітний.

Агент, не виділяючись із загальної юрби покупців, зможе побачити справжній стан речей. Більш того, він проведе аудіо запис усієї розмови, що не дасть продавцеві збрехати в разі спірних моментів. Завдяки цьому методу дослідження стандартів сервісу та обслуговування, Ви будете знати, кого з вашого персоналу заохотити, кого покарати, а з ким і зовсім попрощатися, адже купуючи дорогі речі, клієнт чуйно реагує на ставлення до нього з боку персоналу.

Так як у нашій Компанії вже є позитивний досвід подібних досліджень, замовляючи цю послугу у нас, ви отримаєте ряд переваг:

По-перше, нам відома специфіка ведення цього бізнесу і ми знаємо, на що саме потрібно звертати увагу під час перевірок персоналу і торгових точок. Тому у нас є спеціально розроблені завдання, опитувальники і анкети для агентів-покупців. В них містяться конкретні вказівки, на що звертати увагу, а також питання по специфіці ювелірного бізнесу.

По-друге, ми можемо вдосконалити ці анкети і опитувальники конкретно для якісної перевірки Ваших торгових точок.

По-третє, чим більше торговельних точок Ви вирішите перевірити, тим більшу знижку ми вам запропонуємо.

Відомий у всьому світі метод оцінки рівня сервісу «Таємний покупець» зможе підвищити рівень продажів і надати передумову для того, щоб клієнт повертався до Вас для здійснення покупок неодноразово.

Звертайтеся до Ольги Деньченко +38 (093) 316-14-23